Voor altijd Verbonden:
1) Het allereerste contact.
Om uw wensen en/of herinneringen zo goed mogelijk te vertalen naar een glazen item, is persoonlijk contact een vereiste.
Dit betekent níét dat het contact ‘alleen maar’ via Whatsapp of telefonisch plaats vindt!
Die vormen van direct contact kunnen emotioneel beladen en confronterend zijn en daardoor een drempel vormen.
Persoonlijk contact kan in verschillende vormen:
- rechtstreeks bellen*: 06-17.277.297
- via whatsapp*: 06-17.277.297
Bereikbaarheid:
* di-do-vr: 09:00-12:00 / 14:00-18:00
* wo-za: 09:00-12:00
- via email: info@beloved-jewelry.nl
- via andere social media kanalen.
2) van Wens naar een proefversie.
Zodra ik een duidelijk beeld heb van uw wensen, maak ik eerst één of meerdere proefkralen.
Uiteraard zónder crematie-as!
U ontvangt per email of whatsapp foto’s van de proefkralen met de vraag of we op één lijn zitten, en of u nog op- of aanmerkingen heeft.
Indien nodig pas ik het ontwerp aan en herhaal ik bovenstaande procedure, totdat u overtuigd bent dat de vertaling juist is en u met een gerust hart de crematie-as aan mij durft toe te vertrouwen.
Ik attendeer u erop dat het item waarin de crematie-as wordt verwerkt, nooit 100% identiek is aan de proefkraal.
Dit komt omdat het handwerk betreft én doordat crematie-as een onvoorspelbare reactie kan geven op het glas.
De verschillen zullen minimaal zijn, maar ik hou van oprechtheid en duidelijkheid vóóraf.
3) Akkoord – een eerste aanbetaling.
Zodra er in een schriftelijke overeenkomst, per email, akkoord is gegeven voor het ontwerp, ontvangt u van mij een verzoek voor een aanbetaling van 50%.
Na ontvangst van de aanbetaling, begin ik aan de opdracht.
Indien gewenst informeer ik u tussentijds over de voortgang.
4) Aanlevering crematie-as, haar, tandje, zand, etc.
- Crematie-as / zand: één theelepel is ruim voldoende.
De resterende as/zand ontvangt u altijd weer terug.
- Haar: een wat grotere pluk haar is wenselijk (bij twijfel, neemt u A.U.B. contact op!)
- tandje: één tandje volstaat
Vergeet u A.U.B. niet om uw gegevens bij te sluiten.
5) Levertijd – ‘Een herinnering is tastbaar geworden.’
Zodra de opdracht is afgerond ontvangt u een afbeelding van het resultaat.
U ontvangt dan ook het verzoek om het resterende gedeelte van de factuur te betalen.
Zodra deze betaling ontvangen is, wordt het item binnen 3 werkdagen verzonden.
De Verwerkingstijd vanaf de ontvangst van de crematie-as e.a. en betaling van het resterende gedeelte van de factuur is ongeveer 3 á 4 weken*.
* Voor vragen m.b.t. bijzondere wensen en/of datums, kunt u altijd contact opnemen via info@beloved-jewelry.nl of 06-17.277.297
6) Verzending.
Alle in opdracht vervaardigde sieraden en/of onderdelen worden enkel verstuurd als:
- brievenbuspakje: track&trace, á €4.15
- of aangetekend verzonden: track&trace, aangetekend en verzekerd tot €500 á €8.90
Beloved-jewelry.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het onverhoopt zoek raken van brievenbuspakjes en/of pakketten.
We zullen er, binnen ons vermogen, alles aan doen om uw eigendom terug te vinden.
Bij vermissing vraagt Beloved-jewelry.nl naar een verzendbewijs.
7) Veel gestelde vragen:
1) Ik heb mij bedacht nadat ik akkoord heb gegeven, wat nu?
Neemt u A.U.B. zo snel mogelijk contact met ons op via:
info@beloved-jewelry.nl of
Whatsapp 06-17.277.297
We zullen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden.
Voor in opdracht gemaakte sieraden geldt dat deze niet meer kunnen worden geretourneerd en/of geruild.
Aanpassingen zijn vaak wel mogelijk, mits de crematie-as nog niet in het glas is verwerkt.
2) Gaat er wel eens iets mis?
Ja! Een simpel, duidelijk, maar vooral eerlijk antwoord.
Het kan onverhoopt voorkomen dat een glazen item een barstje vertoont, of er ontstaat een ongewenste reactie tijdens het verwerken, waardoor het eindresultaat niet volgens verwachting is.
Beloved-jewelry vindt eerlijkheid en oprechtheid onmisbare ingrediënten voor een goede vertrouwensbasis en informeert u hier direct over.
De onderdelen waarin crematie-as verwerkt is, ontvangt u altijd* terug.
*Mocht u hier geen behoefte aan hebben, dan worden de onderdelen op gepaste en respectvolle manier terug gegeven aan moeder aarde.
3) Blijven verzilverde onderdelen net zo mooi als sterling zilveren onderdelen?
Nee! Verzilverde onderdelen vertonen op een gegeven moment ‘slijtage-sporen’, terwijl zilveren onderdelen opnieuw gepolijst kunnen worden.
Afhankelijk van het gebruik en o.a. de zuurgraad van de huid, kan dit vrij snel gaan.
Beloved-jewelry biedt toch beide opties aan, omdat het prijsverschil niet voor iedereen te dragen is, en het onze visie en missie is, dat een stukje troost, wél voor iedereen bereikbaar zou moeten zijn.
De verzilverde onderdelen bij hangers zijn standaard bij de prijs inbegrepen.
Als u zilveren onderdelen wenst, kunt u voor die optie kiezen en wordt de meerprijs automatisch toegevoegd.
Kwaliteit is voor Beloved-jewelry een vereiste, waardoor er altijd gestreefd wordt om ook met verzilverde onderdelen van een zo hoogwaardig mogelijke kwaliteit te werken.
Extra service:
- verzilverde onderdelen kunnen ook op een later moment worden vervangen voor zilveren onderdelen.
U betaald hier alleen de zilveren onderdelen en verzendkosten voor.
- Verzilverde onderdelen kunnen worden vervangen voor verzilverde onderdelen*.
U betaald hier een kleine bijdrage van €5 plus de verzendkosten voor.
* Er kan niet gegarandeerd worden dat dezelfde verzilverde onderdelen nog op voorraad zijn.
Neemt u A.U.B. contact op voor de mogelijkheden via info@beloved-jewelry.nl of via Whatsapp: 06-17-277.297
Omdat in opdracht vervaardigde items volgens specifieke wensen tot stand zijn gekomen,
is het herroepingsrecht hier niet van toepassing.
Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden.